پروژه کنترل هوشمند خودرو در مسیر حرکت با کمک منطق فازی

دسته بندي : وب و برنامه نویسی » Matlab
توضیحات:
پروژه کنترل هوشمند خودرو در مسیر حرکت با کمک منطق فازی، شامل فایل pdf در 12 صفحه، به همراه فایل های fis و ام فایل شبیه سازی در نرم افزار متلب.

میخواهیم به کمک سیستم های چندمتغیره که متغیرهای ورودی آن سرعت و فاصله و حرارت(توسط سنسور مادون قرمز ) میباشند خروجی مان را که زاویه ی چرخ های ماشین و شتاب میباشند را کنترل کنیم.

در این پروژه کنترل هوشمند خودرو در مسیر حرکت با کمک منطق فازی در نرم افزار متلب شبیه سازی شده است که فایل هایfis و ام فایل پروژه ضمیمه میباشد.
هدف اصلی این پروژه ایجاد سیستمی جهت تشخیص فاصله خودرو مابین خطوط مسیر حرکت و در صورت حواسپرتی راننده ویا خواب آلودگی و احتمال خارج شدن ماشین از مسیر حرکت و همچنین جلوگیری از تصادف با موجودات جاندار که این سیستم منجر به کاهش شتاب برای جلوگیری از تصادف می شود توسط سیستم چندمتغیره به صورت هوشمند خودرو هدایت شده و میتواند در مواقع خطیر خارج شدن از جاده و تصادف با انسان مثمرثمر واقع گردد.
دسته بندی: وب و برنامه نویسی » Matlab

تعداد مشاهده: 4234 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: fis, pdf, m

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:500 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل دانلودی را با نرم افزار Rar از حالت فشرده خارج نمایید.
    با اجرای نرم افزار matlab وتایپ کلمه fuzzy و سپس فراخوانی فایل با پسوند .fis میتوان برنامه را اجرا کرد. در صفحه باز شده از تب view گزینه rules را انتخاب کرده تا ....


  • محتوای فایل دانلودی:
    pdf
    mfile
    fis